Jak skutecznie wybrać platformę sklepu internetowego?

31 Marzec
2016

Odpowiedź na powyższe pytanie jest naprawdę trudna, ponieważ istnieje bardzo wiele czynników, na jakie powinniśmy zwrócić uwagę. Poniżej postaramy się wymienić kilka z nich, by potencjalny właściciel sklepu internetowego wiedział, jak połapać się w gąszczu ofert, a tym samym odniósł sukces w wirtualnym biznesie.

Płatności

Przede wszystkim, zanim podejmiemy decyzję o zainwestowanie w jakiekolwiek usługi, będziemy zastanawiać się, ile będzie wynosił jej abonament. Jeśli będziemy znajdować się w sytuacji niepewności, ile będzie kosztował nas wybrany zakup może okazać się, że zrezygnujemy z współpracy z danym dostawcą. Pamiętajmy o transparentności, która uchroni nas przed ukrytymi kosztami. Zanim wybierzemy platformę o podejrzanie atrakcyjnej cenie sprawdźmy na stronie internetowej dostawcy, czy cena za usługi nie ulegnie zmianie po roku czy pół roku albo czy nie będziemy zobowiązani do pokrycia kosztów za cały rok z góry. Możliwości jest wiele, ponieważ większość dostawców platform proponuje siedmiodniowy lub czternastodniowy okres testowy, dzięki któremu możemy sprawdzić, czy jesteśmy zadowoleni z usług, a w rezultacie dokonać płatności miesięcznej czy też całorocznej z góry.

Dostosowanie usług do pragnień klientów

Usługi podobne, jak słynny sky-shop.pl, kieruje się do prawie wszystkich klientów, przede wszystkim w związku z rozległą ilością konfiguracji i szansą na dopasowywanie funkcji do indywidualnych, jakich nie można odszukać nigdzie indzie. Niewątpliwą zaletą tej platformy dla sklepów internetowych okazuje się szansa na urozmaicenie jej o dodatkowe funkcje, zgodne ze specyfikacją klientów w niedługim okresie.

Zaleta w postaci grafiki RWD i wygodnej konfiguracji sklepu

Oprawa graficzna stanowi jedną z najważniejszych części, która może zdecydować o tym, czy klient zaufa sklepowi internetowemu czy też nie. Udana grafika może zachęcić klienta do wykonania szybkich zakupów lub zrazić go na tyle, że opuści domenę i więcej jej nie odwiedzi. Ocenia się, że słynne „pierwsze wrażenie” opiera się na dwudziestu pierwszych sekundach. Właśnie z tego powodu, przy rozwoju aplikacji mobilnych, wersje responsywne (RWD) są elementem kluczowym do udanej strategii internetowej.

To może Cię zainteresować