Poradnik e-commerce

 

Jak skutecznie wybrać platformę sklepu internetowego?

Odpowiedź na powyższe pytanie jest naprawdę trudna, ponieważ istnieje bardzo wiele czynników, na jakie powinniśmy zwrócić uwagę. Poniżej postaramy się wymienić kilka z nich, by potencjalny właściciel sklepu internetowego wiedział, jak połapać się w gąszczu ofert, a tym samym...

Zobacz więcej
 

Co powinno znaleźć się na karcie produktu w sklepie internetowym?

Pojęcia, które powinniśmy poznać, nim uruchomimy swój biznes internetowy to karta produktu oraz koszyk. Stanowią one prawdziwą podstawę każdego sklepu internetowego. Przede wszystkim, bardzo ściśle się ze sobą wiążą, ponieważ to właśnie od karty produktu zależy, czy potencjalny...

Zobacz więcej
 

Jak poszerzać asortyment, nie płacąc więcej za produkty?

Osoby posiadające własne sklepy po kilku miesiącach przekonają się, że ich praca to ciągłe wyzwania. Nie różni się więc ona niczym od innych osób samozatrudnionych czy innych przedsiębiorców. Do ich zadań będzie więc chociażby należało prowadzenie skutecznej reklamy...

Zobacz więcej
 

W jaki sposób poradzić sobie ze zmniejszeniem kosztów sklepu internetowego?

Okazuje się, że zarówno z perspektywy klienta, jak i właściciela sklepu internetowego, nie wszystkie metody płatności są opłacalne. Obniżka cen na opłaty interchange sprawiły, że najtańszym a przez to najbardziej opłacalnym rozwiązaniem dla większości sklepów okażą się karty...

Zobacz więcej
 

Wszystko o producy seeding w e-biznesie

Ze względu na ogromną liczbę sklepów internetowych, wszyscy właściciele takich działalności dążą do tego, by wyróżniać się z tłumu. Niezależnie od tego, czy mamy do czynienia z wydawnictwem, agencją copywriterską czy też z firmą programistyczną, ich przedstawiciele zrobią...

Zobacz więcej
 

Co jest błędem w opisach produktów?

Często okazuje się, że samym błędem w takich opisach jest cały opis. Pogląd ten może wydawać się dziwny, jednakże w praktyce jest bardzo prosty w zrozumieniu. Klienci pojawiają się w sklepie tradycyjnym lub internetowym zawsze, gdy pragną, by produkt pomógł w poradzeniu sobie z...

Zobacz więcej
 

Metody typu „white hat techniques”

Rozwiązania, związane z pozycjonowaniem stron internetowych, polegają najczęściej na umieszczaniu na nich artykułów, które przeszły optymalizację, zgodnie z powszechnie znanymi zasadami SEO. Osoby, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z marketingiem czy branżą internetową...

Zobacz więcej
 

Czemu warto segmentować klientów

Wielu przedsiębiorców internetowych popełnia podstawowy błąd – wysyła swoje produkty do odbiorców, traktując ich jak adresy, zapominając przez to traktować ich osobowo. Tymczasem, klient to nie tylko imię i nazwisko wyświetlające się przy danych transakcji, ale konkretna...

Zobacz więcej